Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
łosiu50
Administrator
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Czw 14:43, 18 Cze 2009 Temat postu: Nowy Tuning |
|
|
Niedługo opracuje i zamieszcze na forum instrukcję odcięcia zapłonu do Rometa. Czyli takie cos ze jak wcisne przełacznik to motor nie zapali.
Temat najwcześniej pojawi sie na forum za tydzien.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez łosiu50 dnia Czw 15:23, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
NoViK
Moderator
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KB
|
Wysłany: Czw 21:14, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zrobienie odciecia zaplonu jest bardzo proste. Wystrarczy wyprowadzic kabelek od cewki zaplonowej( najlepiej go jakos ukryc) i w bardzo niewidocznym miejscu zamontowac mały przełoncznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
łosiu50
Administrator
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Czw 22:16, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A po co do cewki ja kabelki podłaczyłem w lampie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NoViK
Moderator
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KB
|
Wysłany: Czw 22:34, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
do cewki po to zeby w razie czego jak by ktos odłaczył kable przy silniku to zeby i tak niue odpalil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Administrator
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 8:07, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
do cewki jest bardziej bezpiecznie tylkop przycisk musi być bardzo dobrze ukryty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NoViK
Moderator
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KB
|
Wysłany: Pią 11:30, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
I oto mi wlasnie chodziło;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|