Grzesiek
Administrator
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 14:52, 17 Cze 2009 Temat postu: Modele SR50/1 |
|
|
W roku 1988/1989 nastąpiła modernizacja wyposażenia pojazdów. Wersja ta była oznaczana na tabliczce znamionowej pojazdu (oznaczenie SR50/1 lub SR80/1). Wprowadzono jednolite napięcie 12V w instalacji elektrycznej oraz skrzynię biegów o 4 przełożeniach. Z lewego zespołu przełączników na kierownicy usunięto przycisk sygnału świetlnego co pośrednio powodowane było zmianą przepisów, wymagających jazdy z włączonym światłem mijania. Klosz tylnej lampy oraz klosze kierunkowskazów zostały zmienione z okrągłego kształtu na prostokątny. W przednim reflektorze zostało założone światło postojowe zasilane z akumulatora. Zmiany objęły także pokrowiec siedzenia oraz wygląd tylnych amortyzatorów (w wybranych wersjach).
Po roku 1990, w zjednoczonych Niemczech zostały zmienione przepisy. Maksymalna prędkość mogła wynosić 50 km/h (w NRD 60 km/h). Moc silnika została zmniejszona do 3,3 KM. Istniały wersje 40 km/h na eksport oraz 60 km/h na specjalne życzenie. Zastosowano gaźniki firmy Bing oraz nowe, krótsze tłumiki. W zależności od regulacji silnika, czasów otwarcia okien w cylindrze oraz elementów układu wydechowego uzyskiwano inną moc. Zmianę prędkości uzyskiwano także poprzez zmianę przełożenia łańcucha napędowego. Pojawił się nowy iskrownik bezstykowy firmy PVL. Oznaczenie modeli oraz wyposażenie nie zmieniło się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|